Recent Posts

fredag 11 november 2011

Nyfriserad!

Jag älskar verkligen känslan av att komma hem från frisören helt nyfriserad! 

Dessutom är min frisör på Frisörhuset Ellinor superbra! Nu när man gått där ett tag så har man ju lärt känna varandra lite grann så vi snicksnackar om ditten och datten under tiden. Vilket bara förgyller besöket lite extra, inte nog med att man blir snygg! :)






Så här blev det idag längd fram, men rätt kort i nacken (syns inte så bra på bilden). Haha men när Ellinor visade mig i spegeln hur jag såg ut i nacken så gick mina tankar till någon paparazzibild jag sett på Posh, typ som den här! :D

Nu sitter man i soffan med laptopen i knät och Loreens underbara Sober i hörlurarna och firar fredag. Imorgon skall jag och J ha barnvakt över natten för första gången på 3,5 år så vi har bokat bord på en restaurang i Linné och skall bara njuta!

Ps. Gillar ni Poshs tatuering utmed ryggen? Jag tycker den är rätt nice och går själv lite i tatueringstankar! Kanske kommer stanna vid just tankar, men jag hoppas jag tar mod till mig någon gång och skaffar en, iaf en liten en. Ds.

1 kommentarer:

curlingmamman sa...

Supersnyggt :)

Skicka en kommentar