Recent Posts

tisdag 1 november 2011

Månaden maj

God morgon bloggisar!

Jag har påbörjat operation fixa i ordning dotterns rum, ja vi skall inte tapetsera om eller byta möbler, utan blir mer en liten ytlig "fix up" bara. I helgen fick vi rensat ut en del saker, både som skall slängas och ner i källaren. Och igår fick jag äntligen ramat in månadsbilden!


Månadsbild av K Frykstrand köpt hos Julias Vita Drömmar. Jag tycker bilden är så fin och har tittat på den flera gånger förut, men så i somras så fick jag äntligen tummen ur!


Blev dammat och lite omstylat på tavellisterna också.

Nu frukost och lämning på förskolan. Senare idag skall jag träffa mamma nere i stan för en lunch - nice! :)

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Googlade på månadsbilder och hittade in till dig. Ser att inlägget är gammalt, men jag provar ändå. Är nyfiken på vad för storlek på ram du har valt till bilden? Om det är det stora motivet du har, är det ju en ganska udda storlek. Tog du en 30x40cm ram eller hur gjorde du?
/Elin

Skicka en kommentar