Recent Posts

onsdag 2 november 2011

Nu är den här!

Ja, jag pratar om att jag äntligen fått hem Sofi Fahrmans tredje bok, Elsas Hemlighet, med posten! :D



Just nu ligger jag på soffan och tycker synd om mig själv för att jag är förkyld (igen) - och läser om den andra boken, Elsas Värld. :( Jaja, man skall inte klaga för mycket, livet kunde ju vara mycket värre än hemma på soffan med en god bok i min hand! :D



Löp och köp ert eget ex av den här underbara boken vet ja!

Vi hörs!

Kram Frida

Ps. Ni Elsafan därute vet väl att imorgon drar webserien om Elsa igång på TV3 - själv är jag så nyfiken att jag spricker om den kommer vara lika bra eller inte?! Ds.

1 kommentarer:

Catharina sa...

Precis vad tonårsdottern plöjer igenom just nu och jag funderar på att läsa dem jag också. Får väl se när jag får tid.... Ha en go onsdag tjejen och kram.

Skicka en kommentar