Recent Posts

torsdag 28 juli 2011

En mellandag

Idag är som sagt en mellandag, kom hem igår kväll från Köpenhamn, och tidigt imorgon bitti åker jag till Stockholm så idag har det bara tvättats, slappats och packats om resväskan.

Igår i Köpenhamn hittade jag världens mest underbara butik om man gillar GreenGate, Rice och House Doctor etc. - som jag självklart gör!!! :D

Kolla in webbutiken Gronlykke!!


Bilder från gronlykke.com och förvara.se.

En sån här söt tallrik till dottern kunde jag bara inte motstå och en fin box med geishor på som den nedersta kunde jag inte heller motstå.

Även ett par kökshanddukar med fjärilar på från House Doctor fick följa med hem till Sverige, sedan var jag på Lisbeth Dahl rean också, men det får bli en annan dag!

Herregud säger jag bara jag skulle verkligen kunde go wild där inne på Gronlykke, det fanns sååååå mycket fint och då överdriver jag inte det minsta!! Bodde jag i Köpenhamn så skulle jag springa där jämt! Men med tanke på att sambon och dottern stod utanför och väntade på mig (svårt att komma in med barnvagn) och att jag nu har tre dagars shopping i Stockholm framför mig så tog jag det rätt lugnt - faktiskt! :D

Får se hur mycket bloggande det blir från Stockholm, blev ju inget från Köpenhamn ... men är ju lättare när man fortfarande befinner sig inom Sverige och inte behöver tänka på Wifi eller liknande - och ajfånen följer självklart med mig till huvudstaden som överallt annars!

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar