Recent Posts

lördag 6 augusti 2011

God kväll!

Ja, så då blir det äntligen ett inlägg igen, blivit riktigt dåligt med den varan det sista ... men på mina 2 och ½ halv sammanhängande veckors semester jag har haft nu så känns det knappt som jag varit hemma eller sovit i min egen säng!!

Men jag skall inte klaga jag har upplevt och gjort en massa roligt, upplevt nytt och gammalt i Köpenhamn, Stockholm och Mollösund. :D



Lite shopping har det naturligtvis blivit, fattas bara annat! :D

Nya fina plåtaskar, den stora med geishor på från House Doctor (köpt på Gronlykke) och den mindre med ugglor på från Skansen. Man kan aldrig få för mycket förvaring i barnrum, eller i några andra rum heller för den delen, så den stora får just nu innehålla dotterns pärlor till pärlplattorna som ni ser på bilden. I den mindre slängde jag ner alla små bokstäver med magneter på baksidan när jag städade tidigare ikväll.

Den fina galgen från Maileg kunde jag inte motstå hos Syster Lycklig. Och inte heller den fina necessären till dottern som jag köpte på Lisbeth Dahl i Köpenhamn. Gillar att den inte är så typiskt flickig, fanns såna också men gillar att den är lite mer unisex och kommer funka även när hon blir äldre.

Vi hörs!/Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar