Recent Posts

söndag 24 juli 2011

I´m in löööve!

Haha, ja jag är i alla fall väldigt förtjust i dessa tallrikshyllor man ser i inredningstidningar och bloggar och länge tänkt en sån vill jag haaaa!!

Men de har dels inte varit så lätta att komma över samt att de har varit väldigt dyra också, men nu nyhet på Ikea för bara några hundralappar - me like!!!!!!

En sån här snygging kommer definitivt hängas upp på min köksvägg i höst ... drömmer redan hur fint man kan inreda den! :D

Gillade även dessa korgar som var nyheter, men vet inte riktigt var eller till vad jag skall ha dem så vi får väl se om de får flytta hem till mig eller inte?!

Kanske, kanske inte blir det tyst på bloggen den här veckan för imorgon bitti susar jag söderut med X2000 nämligen till Köpenhamn och på fredag åker jag till huvudstaden. Men förhoppningsvis blir det en massa upplevelser och en hel del shopping att blogga om när jag kommer hem igen! :D

Vi hörs!

Kram Frida

3 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Ååååhhhhhh vill också haaaaa!!!!! Måste nog också blogga om den hyllan... :) Kram!

STYLIZIMO sa...

Fin hylle da! De gjør så mye med en vegg.

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Det setter jeg pris på :)

Ha en fin kveld
klem Nina

Elin sa...

Åhh har ikea fått in tallrikshyllor, vill också ha!! Synd att vi har så långt till ikea bara, vi åker dit max en gång per år typ.. Tack för din kommentar på bloggen, vad kul att höra att du gillade den och Alvas rum! Mvh Elin

Skicka en kommentar