Recent Posts

torsdag 14 juli 2011

Drömmar och presenter!

Jag har precis lagt en beställning hos Julias vita drömmar. En urmysig liten webshop som har en massa fint i lantlig stil, har beställt en gång tidigare för ett par år sedan.

Det jag kan avslöja att jag beställde är den här, den andra är nämligen en present så den vill jag inte avslöja riktigt ännu. Men som de flesta av er säkert redan vet så har man ju en förmåga att köpa i present det man själv gillar! :D

Så den här saken fanns i två olika färger och då jag tyckte att den var så fin ville jag inte bara köpa den i present utan även köpa en till dottern också ... men den ena färgen stod lagersaldo 0 på. Så jag mailade helt enkelt till Julia som driver webbutiken och frågade om när den kan tänkas komma in i lager igen - och fick till svar att hon faktiskt hade en kvar och den kunde jag få beställa, det kallar jag service!!

Tack så jättemycket på förhand Julia!

Kan knappt bärga mig tills jag både får ge bort den fina presenten och tills den står på dotterns hylla! :)

Hihi kände att det blev lite kryptiskt det här inlägget. :D

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Riktigt söt! Även junis va söt men oj så synd att det stod lagersaldo noll... ;)

Skicka en kommentar