Recent Posts

söndag 3 juli 2011

Sommarkväll i Götet

God kväll, just nu ligger jag hemma i sängen o lyssnar till ett tyst vrål från tusentals hårdrocksfantaster!

Det har ju varit olika hårdsrocksband hela helgen på Ullevi. Ikväll avslutades det hela med hela fyra band bl a Metallica som var de som spelade när jag för en stund sedan stängde av SVT:s livesändning.

Jag är verkligen ingen hårdrocksfantast, men jag älskar att Göteborg är en sådan härlig sommarstad med mängder med evenemang och festivaler! Själv längtar jag tillbaka till augusti 2009 när jag stod o diggade Madonna på Ullevi!! :D




Så här såg det ut utanför Ullevi när jag gick hem från jobbet i fredags ... mängder av partyglada människor, försäljare som ville sälja korv, öronproppar o program.

God natt så hörs vi en annan dag!

Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Älskar också Götet! Vilken underbar stad vi bor i! Och på fredag ska vi ut o göra den osäker!! :) Kram vännen!!

Skicka en kommentar