Recent Posts

måndag 12 juli 2010

Höst ... redan?!

Nope det är sannerligen inte höst ... det är fruktansvärt varmt och högsommar! Även om jag absolut inte längtar till hösten, men än när vi skall bo lyxigt femstjärnig på Kreta i september då förstås :)

Men jag var inne och kollade på Lindex hemsida och fick syn på vad de tycker att vi bör ha på oss i höst ... ja, en del gillar man mycket, en del mindre ...

Har lite svårt att se det framför mig att strutta omkring som på den vänstra (eller för den delen den högra) på kontoret i höst eller ...

... ens visa BH:n som på den här vänstra bilden :)


Alla bilder från Lindex.com.

Däremot störtgillar jag den här outfiten, att blanda lite skirt blommigt med en lite tuffare jacka och en massa accessoarer såsom skärp, scarf, halsband, armband & ringar!!

Men nu skall vi bara njuta av det underbart varma vädret (även om det är på gränsen för FÖR varmt), det är ju det här vi svenskar längtar efter hela långa vintern, och inte tänka för mycket på höst, vinter och mörker! :)

Ärligt när jag skrev det här inlägget i vintras så undrade jag verkligen om jag någonsin skulle kunna sitta på balkongen igen ... men så klart!

Vi hörs! Kram Frida

1 kommentarer:

mina finaste. sa...

Tack för förhandstitten på Lindex nya kollektion. Även om det är mitt i sommaren kan jag inte låta bli att bli se fram lite emot mysiga höstkläder.

Kram och tack för en fin blogg
Marie

Skicka en kommentar