Recent Posts

tisdag 13 juli 2010

En vanlig regnig tisdag!

Hej alla glada!

En helt vanlig tisdag ... upp tidigt till jobbet och sedan bar det av till Friskis för ett pass medelgympa. Hmm, skitkul men så varmt och fuktigt som det varit de sista dygnen så kanske det inte var det smartaste ... undrar faktiskt ärligt om det är möjligt att vara mer svettig än jag var efteråt?! Men en dusch senare så är man en normal människa igen :)

Nja en helt vanlig dag kanske det inte var ... på jobbet så pratade jag nämligen en kort stund med en fd styrelseledamot från ett av USA:s största företag (säger inte vilket, företagshemligheter)!

Jag tänkte visa lite av mina inköp från förra veckans Balders Hage tripp på lunchen med Lisa.

Vimpeln blev riktigt fin i dotterns rum tycker jag!

&-tecknet blev fint på tavellisten i vardagsrummet där även dotterns första foto från förskolan äntligen blivit inramat!

Doftpåsen har fått hamna på hyllan i badrummet, det doftar helt underbart av jordgubb varje gång man öppnar badrumsdörren nu :)

Nä, nu blir det lite skrivande innan det är dags att gå och lägga sig!

Vi hörs! Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Jodå visst hänger farsan i Thailand och brorsan var där några gånger. Long time ago.... Så fint det ser ut hos dig på bilderna. Hoppas att du trivs på nya jobbet och mår gott i värmen! Kram!

Skicka en kommentar