Recent Posts

onsdag 14 juli 2010

150 inlägg senare ...

Hej sköna onsdag!

Insett att jag bloggat i över ett år nu, första inlägget skrevs den 9:e juli 2009 och detta kommer bli det 151:a inlägget!?

Vissa perioder har jag haft jätteinspiration att blogga och vissa nästan inte alls ... och det får vara helt okej, visst är det superkul när man får kommentarer och ser att flera människor runt om i Sverige (och ibland i världen) vill läsa det jag skriver, men framförallt bloggar jag för att jag tycker det är roligt!!

Köpte liljor idag som får bo i den fina kannan från Ikea.

Har insett (med åren kanske, är ju inte purung längre) att jag nog har ett stort behov av att uttrycka mig, vilket jag naturligtvis får här via bloggen. Men tycker samtidigt att det är så roligt att läsa och inspireras av Er, mina favvobloggare, och så blir det ju lite kommentarer där också ibland. Men framför allt det sättet jag uttrycker mig på och som jag lägger otroligt mycket tid på är att skriva böcker, har nämnt det här på bloggen ett par gånger att jag skriver. Än så länge finns det inga färdiga alster, men det är sammanlagt 4 stycken på g :) Får se om jag får tummen ur att skriva färdigt iaf en någon gång och försöka få den utgiven?!

Vi hörs! Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar