Recent Posts

lördag 24 juli 2010

Slapp lördag och lite nytt till garderoben!

Jag och Lisa har nog lidit av "saknar allt tjejsnack med bästa tjejkompisen" nu när vi inte setts på två veckor (!) ... så klockan var bara strax över åtta i morse när det plingade i Iphonen och Whats´s Up-appen frågade mig om jag ville hänga med ut till Frölunda Torg!

Jag bangar aldrig för lite shopping och tanken var att vi skulle åka ut med barnen, men då Lisas bils baklucka tycks ha gått i baklås så fick inte dottern plats och fick vara hemma hos pappa. Det blev de vanliga affärerna Ginas, HM, Lindex och POP och en hel del shopping (mest för Lisa dock), då jag väntar med det tunga shoppingartilleriet tills nästa helg i Stockholm, men lite slank det allt ner ändå :)

Sötaste sommarbodyn till dottern på med "jubbe" på som hon kallar det!

En tröja och ett linne från Gina till mig samt ...

... ett par shorts, jag tycker faktiskt inte de är speciellt läckra, men behöver ett par shorts till när vi åker till Kreta och för 50 spänn så! Överhuvudtaget gick mina 3 plagg på under 130 kr - me like :)

Dottern fick även en solhätta eller vad man nu kallar det från HM.

Testar den inomhus (med prislappen kvar) tillsammans med solbrillor och napp så ser man cool ut ... och nästa steg är utomhus på kvällspromenaden till affären!


Ja, inte borde jag sitta här och blogga inte, diskbänken är full av disk och det finns en massa annat att plocka och pilla med ... men det lockar inte det minsta ... so here I am :)

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar