Recent Posts

torsdag 18 februari 2010

Från pepp till depp!

Usch, ja, i måndags fick jag ju till ett riktigt peppande inlägg om hur mycket jag älskar att träna ... hade väl en adrenalinkick av träningen då ... men nu är statusen riktig depp istället :(

Jag är heldeppig och har min fjärde infektion sedan årsskiftet så mitt humör är i botten ... men jag skall inte säga något mer om detta för då vet jag att detta utvecklas till min personliga blogg för hur hemskt livet är just nu ... och det vill nog varken jag eller ni :)

Nä, jag vill att detta skall vara en inspirationsblogg både för mig själv och för Er mina kära läsare, men som sagt just nu är inspirationen i botten så det blir att återkomma en dag när allt känns bättre ... vilket det förhoppningsvis gör snart ... det sista som lämnar människan är ju hoppet eller hur?!

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Krya på dig Frida. Snart ska du se att du är laddad och livet leker och bloggen frodas med inspiration och annat....Stor kram till dig

Skicka en kommentar