Recent Posts

fredag 16 oktober 2009

Tråkdag!

Hej,

Jag tackar så mycket för alla gulliga kommentarer som dyker upp här då och då på bloggen, de gör verkligen min dag!

Idag har jag och dottern varit hemma, var riktigt ruskväder här i Göteborg. På eftermiddagen tog vi en tur till Alvhem Mäkleri & Interiör för några fina inköp som jag visar i helgen (jag lovar) och till 4-Gott för lite gott till helgen! Så idag blev alltså en riktigt tråkinlägg utan bilder, passar iaf vädret ... :)

Vi hörs!/Frida

5 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon Frida!

Tack snälla, rara du för din snälla kommentar som jag verkligen blev jätteglad över :)
Har suttit och läst igenom din blogg nu på morgonkvisten, så mysig den är :)
Kul att du vill vara med i min utlottning :) Jag önskar dig ett stort lycka till!

Kram Åsa

Linruz sa...

Ja tyvärr verkar även denna dag fortsätta i samma gråa tecken.
Hoppas du får en fin helg.
Kram Lina

Hem och Lycka sa...

Den butiken är verkligen grymt fin, Ingrids också som ligger på andra sidan.

kram

Marits vita skrin sa...

Tack för den gulliga koommentaren hos mig. Vad glad jag blir.

Nu ska jag kika vidare i din fina blogg.

Kram kram
Marit

♥ Fyra årstider sa...

Jag har bara sett deras butik på nätet. Den verkar super fin.
Kram Lotta

Skicka en kommentar