Recent Posts

tisdag 13 oktober 2009

Vabb och muffins ...

Hej,

Idag har jag varit hemma med dottern som fortfarande är lite snorig. Så när hon sov så passade jag på att baka Leilas goda dumlemuffins, för imorgon kommer förmodligen min sambos höggravida kusin förbi för lite fika och tjejsnack!

Ljuskrona från Dimoda, muffinsformar från Syster Lycklig och brödkorgsduk, Green Gate från Elsas Hem.

Alltid trevligt att ha lite hembakat att bjuda på, om inte jag och sambon lyckas att äta upp alla framför TV:n ikväll ... ha ha. Annars har jag mest fixat och donat här hemma idag, har inte haft varken lust eller ork att ta tag i något det sista, så det har verkligen behövts.

Vi hörs! /Frida

3 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Mmmm smarrigt. Spara en till mig! ;)

Hoppas Siri mår lite bättre nu i alla fall! Kram

MiaMaria sa...

Hejsan!


Visst är det väl mysigt med hembakt gottebröd....

HA det så gott//MiaMaria

Nilla Q sa...

Hej!

Hittade precis hit. Roligt med ännu en inredningsblogg! Ser att du inte heller hållit på med din blogg så länge. Själv har jag inte ens varit igång en månad, men kul är det! Välkommen att titta in hos mig:)

Ha en bra kväll!

// Pernilla

Skicka en kommentar