Recent Posts

måndag 19 oktober 2009

Bättre sent än aldrig ...

Hej,

Jag lovade ju att visa mina inköp från Alvhem Mäkleri & Interiör i helgen ... men blev dock lite senare än planerat ... men som sagt bättre sent än aldrig. Så som jag dillat om detta så låter det som jag gjort en hel del inköp så jag kommer nog göra Er besvikna!

Jag hittade den här fina hjärtat som tillsvidare får hänga på garderoben i dotterns rum.




Sedan hittade jag en söt liten skrivtavla som jag tänker ha hängande på sidan av frysen för att kunna skriva ner vad som behöver handlas. Även kroken den hänger i köpte jag i fredags. Jag har saknat kritor för griffeltavlor här hemma, så jag frågade om de sålde några sådana, men tjejen i kassan var så snäll att hon skickade med mig en krita, det är service!




Sedan kom jag på att jag inte visat min fina "första hjälpenlåda" jag köpte på Balders Hage för ett tag sedan heller. Jag såg den där för länge sedan, men så när jag äntligen skulle få tummen ur att köpa den så var den slut, men den som väntar på något gott så!


Korgar Granit, turkos burk köpt på Stockholm Oriental för ett par år sedan och
den genomskinliga burken köpte jag i somras på Tabbouli House.

Får försöka göra lite nytta innan dottern vaknar, Internet låg nere här förut så jag har inte fått gjort allt jag tänkt, men jag har legat på soffan och läst inredningstidningar så jag skall väl inte klaga!

Vi hörs! /Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar