Recent Posts

tisdag 24 april 2012

Träning, träning, träning ...

Ja, jag känner att jag är rätt inne på det just nu, satt t o m och längtade efter att få träna i eftermiddags ... haha börjar man bli lite småtokig eller?! :D

Men med träning är det ju som allt annat här i livet, det gäller att ha en målbild - en realistisk målbild! För det är helt orealistiskt för mig (och säkert för de allra flesta arbetande, med eller utan barn människor) att ha som mål att träna 7 dagar i veckan, så det gäller att ha en realistisk målbild som faktiskt går att uppfylla och leva efter vecka, efter vecka.

Mitt eget mål är att träna 2-3 dagar i veckan, ett pass Zumba, ett pass i gymmet och ett tredje som det passar och om annat iaf ett kortare pass med den grymma appen Nike Training Club - har ni inte testat, ladda ner och bara kör, den är helgrym!!




Målbilden av hur jag skulle vilja se ut, vältränad men ändå väldigt kvinnlig enligt mitt tyckande ...

Bilder lånade från Google.

... och så här vill man absolut inte se ut, men med tanke på min disciplin när det gäller träning och mat så är det rätt liten risk! :)

Ja, där kom lite tankar från lilla mig kring träning så här en sen måndagskväll och så hörs vi snart igen! Imorgon är det ju Zumbatime igen wiiieeehooo - me löööve!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar