Recent Posts

onsdag 18 april 2012

I´m still alive after easter! :)

Ja, då har det gått ett rätt bra tag sen sista inlägget igen ... förstår verkligen inte var tiden tar vägen?! Men ja efter påsken förra veckan så fortsatte veckan i magsjukans tecken och efter ett par rätt busy dagar den här veckan så är det plötsligt onsdag kväll ... så ja, där har vi väl dagarna egentligen! :)

Idag har varit en rätt soft dag med utvecklingssamtal på förskolan och efter jag hämtade så var jag och dottern på biblioteket.

Min fina lilla skrutta läser Alfons på biblioteket. <3

Idag har jag fått paket från både Blackballoon och Stil, Inredning & Design med några finfina grejer men dem får jag visa en annan dag! :)

Imorgon blir det Zumba igen (missade två tillfällen förra veckan) då hoppas jag att jag verkligen orkar ordentligt igen. Jag och Lisa var på Zumba igår kväll och det var sååååå sjukt jobbigt, kändes i kroppen att jag var sjuk förra veckan.

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar