Recent Posts

måndag 30 april 2012

High heels!

Jag provade ett par snygga heels häromdagen på Din Sko, men köpte dem aldrig. Men så chattade jag och Lisa och när hon berättade att hon hade 20 % på ett köp så slog vi till och hon köpte ett varsitt par till oss (i olika färger dock) när hon ändå skulle till Frölunda Torg igår!




 Bild från Din Sko.


Dock tyckte jag att de 36:orna jag testade i butiken häromdagen satt bättre på foten, glappar lite - gaaahhh!! Så det blir att införskaffa sulor eller hälgrepp pronto. Sen ska jag bara lära mig att strutta runt i 9 cm höga klackar också! :)

KRAM

1 kommentarer:

Catharina sa...

Underbart och rosa också. Min favvofärg:) Heja, heja! Du lär dig snart. Mera high heels åt folket eller iaf kvinnorna säger jag...:) Kram på dig!

Skicka en kommentar