Recent Posts

fredag 26 augusti 2011

Moroccanoil

Läst mycket på bloggar, nu senast här, och allmänt hört väldigt mycket på senaste tiden om Morrocanoil. Låter lite galet i mina öron att ta olja i håret, låter som det blir fullständigt flöttigt och tungt, men alla skriver ju om det som det är världens revolution.


Bild lånad härifrån.

Själv köpte jag för mer ett år sedan Glansdroppar till håret, men jag tyckte bara att håret blev fett och har bara använt det två, tre gånger. Så frågan är skulle Moroccanoil bli samma felköp eller är det verkligen ett underverk för håret? Dessutom såg jag på Glamaholic att den är ju inte direkt gratis, även om man kan köpa den lilla flaskan och testa naturligtvis.

Någon bloggis som själv testat Moroccanoil och vill dela med sig av sina erfarenheter?

Hiss eller diss?

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Marica sa...

Hej Frida! Du kanske inte minns mej men jag e mamma till Jani´s kusiner Johanna, Emma & Simon =) Hittade av en slump hit till din blogg för ett tag sen o tycker den e urmysig :)
Angående Moroccanoil så måste jag säga att här hemma med 3 tjejer e det det bästa vi nånsin använt, håret blir inte alls oljigt utan efter tvätt så tar man olja (helst inte i hårbotten) ungefär som en femtioöring o *smörjer* in det i håret o sen torkar det med hårtork.. dels doftar den gott o den e jättedryg, o håret blir mjukt o lättborstat o man får en härlig lyster i håret. Både jag & mina 3 tjejer (mellan 5-19) ÄLSKAR den :) Så ett bra köp enligt oss! Värd varenda krona! Ha det gott & hälsa familjen!
//Marica

Skicka en kommentar