Recent Posts

måndag 15 augusti 2011

Min dag ...

Ja, idag är det min födelsedag, hela 34 år fyller jag - grattis till lilla mig!! :)

Bild lånad från internet.

Förskolan var stängd idag så därför har jag varit hemma med dottern så vi passade på att åka till stan och köpa saker såsom regnkläder inför hösten på dagis. Vi träffade min mamma och fikade, sedan köpte jag med mig räkor, aioli, färskt bröd och vitt vin hem som vi mumsade på när J kom hem från jobbet.

På det hela en rätt vanlig dag, men ändå lite speciell ... om inte annat för att det hela dagen skrivits gulliga gratulationer till mig på Facebook som flashat upp på ajfånen - tackar så hjärtligt alla härliga vänner och bekanta!! <3

Imorgon väntar jobbet som vanligt och förhoppningsvis blir det träning på kvällen ... kom ju äntligen iväg i lördags och nu gäller det att hålla igång den goda traditionen. :D

Vi hörs!

Kram Frida

Ps. Idag köpte jag mitt livs första anti-wrinkle dagcreme, den var på rea, men kanske behövs nu när man börjar bli gammal ... eller?! :D Ds.

1 kommentarer:

Room of karma sa...

Hittade just hit idag! Grattis i efterskott!

KRAM CC

Skicka en kommentar