Recent Posts

måndag 14 september 2009

Muffins och första dagen ...

Hej,

Igår var jag lite gottesugen ... som alltid ... *ler* så jag bakade Leilas goda Dumlemuffins.


Har inte fått tummen ur att köpa en muffinsform så jag får sätta pappersformarna i suffléformar för att de inte skall pysa ut (vilket de gjorde med råge första gången innan jag kom på detta trick). Så här fint, och supergott, blev resultatet!


Idag började inskolningen av dottern på dagis och så här fin och söt var man i morse!


Nu bär det av till öppna förskolan med Lisa och Edwin.

Vi hörs! /Frida

4 kommentarer:

i Emmas vita hem sa...

Så ljuvligt med dumlemuffins! Vilken fantastiskt söt liten tjej du har :) Många kramar Emma

Unknown sa...

Åh, mums så goda muffins! Vad skoj att du kommer på bokmässan!! Japp, visst kommer vi att ha boken till försäljning där ner. KRAM Petra

MiaMaria sa...

Hej!

Men så smarrigt gott......

Och dottern är ju så söt!!!

Tack för din kommentar!

MiaMaria

[ lilla fru werner ] sa...

Mmmmm vilka goda muffins!!! Men dina cupcakes igår var inte fy skam heller! Tack så mycket för en mysig fikastund! Edwin var BRA gnällig... Och var på rätt tråkigt humör resten av dagen. Som du skrev i min blogg - RÄTT skönt att åka hemifrån en stund...

Kram

Skicka en kommentar