Recent Posts

fredag 11 september 2009

Blommor & Green Gate

Jag vann!!

Idag var det någon som ville göra min dag, behövde jag verkligen nu när jag varit nere ett tag ... Jag var i blomsteraffären på torget idag och köpte ett par prydnadspumpor som jag tänkte ha på balkongen när jag fixat lite fina höstblommor där och när jag var på väg hem så ringde de och sa att jag vunnit veckans blombukett ... Vad glad jag blev!! Så det var bara att gå tillbaka till torget och välja ut bukett, jag valde en fin höstbukett som nu får pryda mitt matbord i köket.


När jag sedan äntligen kommit hem igen och satt och matade dottern så ringde de igen, då hade jag inte fått tillbaka mitt Visakort, så det var bara att promenera bort till torget igen, verkligen jättesnällt att de ringde ... men de börjar ju känna igen mig nu ... *ler*


Egentligen skulle dagens inlägg handla om de fina sakerna från Green Gate som jag nu fått hem, men var ju tvungen att skriva om min fina vinst också! Jag har ju sett att många av er på bloggarna gillar Green Gate och nu har även jag fallit för många av deras fina saker, jag köpte dem på Elsas Hem.

Fina diskhanddukar kan man aldrig få för många av! Blev även en fin brödkorgsduk för att matcha ...


Green Gates påse för klädnypor har jag kollat på länge, men tyckt att den egentligen var lite för dyr, men nu kunde jag inte motstå!


Även dottern fick sig lite Green Gate i form av barnbestick.


Mer en annan dag. Ha det! /Kram Frida

1 kommentarer:

Hanna sa...

Så mycket fint.
Hanna

Skicka en kommentar