Recent Posts

onsdag 6 juni 2012

Ledig dag!

Hoppas ni alla haft en härlig ledig dag?

Själv har jag inte gjort många knop idag ... Lisa försökte få med mig både på en PW imorse och sedan till gymmet nu ikväll utan att lyckas hehe. :D

Men är väl egentligen helt okej med en träningsfri dag då jag var på gymmet igår, har ett Zumbapass inbokat imorgon och tänkte testa ett MRL-pass (mage, rumpa, lår) för första gången på fredag. Men samtidigt så är jag så taggad just nu angående träningen att det rent personligt nästan känns som ett misslyckande med en träningsfri dag - galet jag vet?!

Jo, jag vet också att jag tjatar en hel del om träning just nu och väl medveten om att det kanske inte är jätteintressant för andra att läsa om när och vad jag tränar, men som sagt väldigt inspirerad och då blir man lite uppspelt och personligen blir jag supertaggad av att se resultaten av träningen!

Men nu bjuder jag på något helt annat (helt träningsfritt hihi), nämligen bilder från balkongen efter jag planterade och fixade där förra veckan.



Möbler från Ikea, kuddar från Ikea och Hemtex.


En ny Klätterbenved som jag hoppas ska överleva vintern och förbli så här fin!


Lite fint i balkonglådorna, Petunia och Tagetes.


Lite fint i krukorna från Ikea, Margurit och Lobelia.

KRAM

0 kommentarer:

Skicka en kommentar