Recent Posts

måndag 4 juni 2012

En bild säger mer än ...

... tusen ord sägs det ju, så här kommer min helg i bilder! :)



Så här såg jag ut i lördags på väg ut på middag! 
Ny topp från Vila, byxor från Lindex Holly & Whyte kollektion och pumps från Skopunkten (tror jag?!).



Den urgoda middagen på restaurang Manana. Grillad haloumiost med tomat och pesto, getostsallad med färska rödbetor och ruccola, vitlöksfrästa pilgrimsmusslor med örtaoli och saltrostad potatis med mojo rojosås - mums!


Det var de tre sköna brudarna (eller ska vi säga mammorna) Jennie, Henrietta och Marie jag träffade. Vi har inte setts på några år faktiskt, men nu fick vi äntligen tummen ur och hade en urtrevlig kväll med först middag, sedan några drinkar på Bishops Arms och sedan lite dans på Excet innan det var dags för mammorna att åka hem och få sin skönhetssömn! :)

Igår var vi på kalas och firade min yngsta brorsdotter Malva som fyllde 2 år! Hennes mamma Elin hade gjort smarriga tårtor i form av Lego-boxar.



KRAM

1 kommentarer:

Catharina sa...

Roligt med utekvällar med vin, mat och skvaller! Kul att det blev lyckat. Jennie lät så nöjd & glad när vi sågs på kalas dagen efter. Vad mysigt ni har det på er balkong. Där kan ni njuta av många sköna dagar och kvällar i sommar. Kram

Skicka en kommentar