Recent Posts

onsdag 1 juni 2011

Nya pumps till lilla mig!

Letat ett tag efter nya pumps ... och idag hittade jag dom!




Bild lånad från DinSko.


Jag har problem med att jag har så små fötter att jag inte alltid kan ha strl 36 som vanligen är den minsta storleken på vuxenavdelning, vilket gör att jag ibland faktiskt måste snegla på om det finns något på barnavdelningen, vilket inte alltid känns jätteschysst. Dessutom tillhör jag den sällsynta skaran kvinnor som inte älskar att gå i skyhöga klackar, visst kanske snyggt, men jag orkar inte stappla omkring på dem bara.

Men dessa hittade jag på vuxenavdelningen faktiskt, är i skinn och känns jättebekväma med lagom hög klack! :)

Jag skickade en bild till Lisa och frågade vad hon tyckte ... hmmm efter jag köpt dem kom meddelandet "lite tantiga kanske?" Men jag gillar dem och då får jag väl vara en tant då .... men hon kanske gillar dom bättre live, vem vet?! :D

Vad tycker ni, är skorna en hit eller en tant? :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker dem är super! Har precis samma problem som du, har normalt stl 35 men som du säger finns inte alltid, vilket resulterar till om jag tar en större storlek går jag ur dem. Trist att man inte kan välja vilka skor man vill. Kul att du hittade att par super fina! Kram //Linda

Unknown sa...

De funkar! Supersnygga ju

Catharina sa...

Hmm, ser kanske lite tantiga ut på bilden men nu är ju jag ett stor fan av just höga klackar. Jag antar dessutom att du inte bara ska ha skorna på dig och är ju hela outfiten som gör kvinnan eller hur?:) Kram kram på dig tjejen!

Skicka en kommentar