Recent Posts

måndag 27 juni 2011

Lyxshopping! :D

God kväll bloggisar i värmen ... iaf i Göteborg är det jättevarmt och skönt ikväll!

Jag tänkte bara visa ett par av plaggen jag köpte på rean förra veckan och "sparade" massa pengar :) ... nä, skämt åt sido, jag köper nästan aldrig kläder varken av dessa märken eller i de prisklasserna, men ibland så slår man till!


En fin rosa Polo/Ralph Lauren klänning med puffärmar (köpt på Design Only).
Det var en tillhörande enkel bomullsunderklänning med för den är rätt genomskinlig, men jag tyckte det blev bättre med en underklänning jag har sedan tidigare som har en spetskant längst ner och är i lite mer slinkigt material vilken gör att det faller bättre.


En helt vanlig enkel rosa t-shirt från Hilfiger (köpt på Sisters).


Nu har jag kollat på Vem tror du att du är på SVT, tycker det är lite intressant med släktforskning ... och just nu sitter jag vid datorn, bloggar och målar naglarna. Ja, kollar ni riktigt nära så ser ni att det är målat lite utanför naglarna, tur att det finns Corrector Pens här i världen!! :D

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Finfint! Och hurra för corrector pens!!! ;)

Träna järnet imorn nu då!!!

Skicka en kommentar