Recent Posts

tisdag 28 juni 2011

Jag läste ...

Sofis snapshots att nu i dagarna lämnar Sofi Fahrman in manuset till den 3:e boken om Elsa .... I can´t wait!!!

Jag tokälskar 1:an Elsas mode ...



... och 2:an Elsas värld ...

Bilder hämtade från nätet.

... och läääääängtar tills trean, vet ej det precisa namnet, men gissar på Elsa någonting :) , ligger i min hand någon gång i höst eller vinter!!

De är absolutely tjejiga tjejböcker, men jag tokälskar handlingen om mode, karriär, män, sex och kärlek kring den coola, men lätt snubblande Elsa som slänger sig ut i livet med hull och hår. Om det är någonting här i livet (förutom familj och vänner) som får mig att gå omkring med ett stort löjligt smile på läpparna så är det riktigt härliga böcker!! :D

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Haha och jag som igår bloggade om Lapidus trilogi. Komiskt... Samma tema - olika böcker! Kram vännen och ha en fin dag! Ser fram emot kvällens träning!

Skicka en kommentar