Recent Posts

onsdag 13 oktober 2010

Live från Göteborg!

Usch jag är så dålig på att blogga nu för tiden, men det är supermycket på jobbet ... och allt annat i livet som kräver uppmärksamhet, så varken tid eller inspiration finns tyvärr kvar! :(

Men jag har två superroliga saker att se fram emot de närmsta dagarna, imorgon skall jag och Lisa vara med på en TV-inspelning live här från Göteborg och på fredag skall vi på After-Work ... var ett tag sedan nu!! :)

Det är det direktsända programmet Debatt vi skall sitta publik/panel i och ämnet är etik och moral på nätet (samt ämnet "är svenska politiker för dålig bildade?"). Ämnet är rätt läskigt då frågan har kommit upp efter det uppmärksammade självmordet nu i veckan av en ung kille, som blev hetsad på forumet Flashback.


Programledare för Debatt, Belinda Olsson (bild hittad på nätet) .

Så håll utkik efter två unga bloggerskor i Debatt imorgon kväll! :)

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Åh detta läser jag nu ett par dar försent... Var ni med i tv och syntes eller hördes? Kanske jag borde spana in svtplay:) Kul! Ha en superduper skön fortsatt helg. Kram på dig!

Skicka en kommentar