Recent Posts

måndag 7 januari 2013

Inspiration för mig!

Sitter här på måndagskvällen och googlar inspiration för mig själv, tänker nämligen gå till gymmet igen imorgon! Med tanke på att det var sist i augusti 2012 som jag satte min fot i ett gym (var dock på Zumba i början på september och tränade hemma lite i november) så lär det kännas motigt och lite ovant. Men det är bara att ta sig i kragen, för beach 2013 here I come! ;D





Nä, skämt åt sido, men lite inspiration kan behövas! Citat ovan lär gälla oss alla, hur vi än ser ut, vad än vågen säger eller vad vi än lär tro om oss själva.




Även det här citat gäller säkert de flesta av oss när det gäller våra tankar om hur vår "perfekta" kropp ska se ut och vilka hang ups vi har. Min hang up är en snygg vältränad mage, jag tycker det rent ut sagt är så jäkla snyggt med en vältränad mage! Inte för mycket rutor på en tjejs mage bara, men gärna på en killes! ;P

Alltså hellre första bildens mage än den andra (enligt min åsikt).




Fyra, åtta och tolv veckor alltså, ja vad säger ni det är bara att köra hårt, starting now!

Nä, nu är det upp och packa träningsväska och gå och lägga sig för nu är det inte bara slut på icke träningen, nu är det även jobb och vardag som gäller från och med imorgon!

KRAM

0 kommentarer:

Skicka en kommentar