Recent Posts

lördag 19 maj 2012

Time flies!

Jahopp då har det gått ett par veckor igen ... helt galet vet inte var tiden tar vägen?! :)

Ja, de sista veckorna har på många sätt och viss varit rätt intensiva, så för att köra dem i snabbrepris så har det här hänt: AW, intervjuer, förkylning, fika med gamla härliga kollegor, dottern har fyllt år och vi har haft två kalas, hälsat på min gamla (93 år!) mormor och lunchat med Lisa ... och förutom det en massa träning - lovely!!



En liten bild på mig från i torsdags efter jag varit hos min frissa och blivit testfönad för imorgon ska jag nämligen vara hålmodell på hennes gesällprov - ska bli kul! Och efter det väntar ytterligare två kalas ... so the busy times continues! :)

KRAM

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Härligt! The return of Frida!!

Skicka en kommentar