Recent Posts

torsdag 31 maj 2012

En helt vanlig torsdag ...

God natt, jag tittar bara in en snabbis innan sängen väntar! 

Idag har inte varit en toppendag direkt, jag har både mått sisådär och jag har haft grymt svårt att besluta mig för en sak de sista dagarna så både huvud och kropp har varit lite i uppror! :(

Aldrig kul med dagar då man inte är på topp, men imorgon är en ny dag - dessutom TGIF! Mår jag bättre så tänker jag ta mig en tur till gymmet, de sista två veckorna har det blivit lite mindre med träning, två gånger istället för tre som jag vill ... hihi jag vet jag börjar nog utvecklas till ett träningsfreak, men värre laster finns väl?! ;D



Hittade ett finfint förkläde på HM (bilden lånad därifrån) och blev inte så lite sugen på att klicka hem ett, har ju dessutom ett kanonpris!! Känns lite så där hemmafru på sextiotalet a la Mad Men - me like!

KRAM

1 kommentarer:

Catharina sa...

Superfint förkläde Frida! I like!!!

Skicka en kommentar