Recent Posts

onsdag 12 januari 2011

Ett säkert vårtecken ...

Ja, känns definitivt inte som vår utanför, snö i massor och halka fortfarande ... men idag när jag och Lisa hämtade barnen på förskolan och gick och handlade på torget så kunde jag inte låta bli att köpa en bukett tulpaner. Kände att jag behövde muntra upp mig lite med ett säkert vårtecken!




Känns skönt att det bara är två arbetsdagar kvar den här veckan ... veckan känns sååå mycket kortare om man är ledig en dag! :)

På fredag får det nog bli samma medelgympa pass på Friskis som förra fredagen ... det var riktigt jobbigt då jag slöat till mig över helgerna och tjejen som ledde passet hade jättemycket benövningar så man kände sig rätt mör efteråt! Tidigare var jag emot att träna på fredag eftermiddag, men när jag väl testade så tyckte jag bara det var skönt att få röra på sig innan man gick hem och åt god helgmat och man behövde inte känna lika dåligt samvete för att man svullade lite! :)

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Vi köpte också tulpaner häromdan för att släppa in lite fräschör så här efter julen... Härligt!

Skicka en kommentar