Recent Posts

tisdag 28 september 2010

En liten hälsning ...

Hej, vill bara titta in för att säga att jag lever :) ....
Nästan en månad sedan förra inlägget, är nog ett personligt rekord! Bidde bara så ... först blev det bara inget skrivet, sedan har det varit otroligt mycket på jobbet och förra veckan var vi på Kreta.

Har både en massa bilder därifrån och tänkte visa Er vad jag köpte idag på lunchen på Balders Hage, men vi var så duktiga att vi drog ut ComHem modemet innan vi åkte och när vi kom hem så funkade det inte! :(
O internet via Iphonen går så långsamt att jag håller på att somna ... snark snark!

Idag klippt jag mig efter jobbet för att fräscha upp håret lite efter sol&badandet förra veckan och imorgon skall jag och Lisa äntligen luncha igen ... har inte setts på två veckor nu är nog också ett rekord :)

Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Hoppas Kreta var alldeles underbart. Så klart det var:) Sol och värme är aldrig fel. Här är det ju allt annat än varmt men det är skönt det också.... Varje årstid har liksom sin charm:)

Skicka en kommentar