Recent Posts

torsdag 30 september 2010

ÄNTLIGEN!!!!

Ja, äntligen fick vi vårt modem och fick igång internet igen, man blir ju faktiskt lite knäpp av att först inte vara ute på nätet en vecka på Kreta och sedan komma hem och nästan en vecka till utan ... hmm dagens ilandsproblem! :-)

Idag har vår lilla älskling haft feber, rinnig näsa och hosta så J har vabbat. Hon hade fortfarande hög feber när jag la henne så jag förmodar att det är min tur att vara hemma imorgon :(

Slänger upp en liten bild på det jag köpte på Balders Hage på lunchen häromdagen, en påse från Green Gate med fina kort att ge bort och magneter med siffror. Vet inte riktigt vad jag skall ha det till ännu, men det ser jag som är en inredningsgalning som mindre problem :)


Skall definitivt försöka blogga lite oftare nu, tycker ju trots allt att det är riktigt kul att blogga, men ibland finns varken intresset eller tiden så vem vet?!

Vi hörs (snart hoppas jag)!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar