Recent Posts

måndag 17 augusti 2009

Ditten och datten ...

Hej,

Idag tänkte jag visa lite bilder från semestern och de sista veckorna som jag inte visat tidigare, först en par bilder från Mollösund, underbara dottern som tar sitt första och förmodligen sista dopp i havet den här sommaren och provar regnkläderna, med sambon, som vi köpte på Göksäter.


Nedan är ett väldigt fint hus (här skulle inte jag ha något emot att flytta in direkt, men ser dock inte lika mysigt ut på bild) också det i Mollösund som vi såg på vår regniga promenad.


En bild på Gröna Lund i Stockholm tagen från nöjesparkens bästa sida, från vattnet!


En mycket solig torsdag så var vi med våra bästa vänner Disa, Daniel och lilla söta Maija på Liseberg och barnen fick sin första tur med "Farfars bilar"!


Tycker inte bloggen handlat speciellt mycket om inredning det sista, men blir väl så på semestern, skall försöka bättra mig angående detta!

Vi hörs! /Frida

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så mysiga bidler! Kram petra

[ lilla fru werner ] sa...

Hej Frida! Tack så mycket för kommentaren i min blogg!!!! Inte visste jag att du kikade in där mellan varven, men va kul!!! Och inte visste jag heller att du hade en blogg. Riktigt fin!!! Här kommer jag titta in igen, helt klart! Kram

Skicka en kommentar