Recent Posts

tisdag 18 december 2012

Glossbox numero dos

Ja, idag när jag kom hem så låg den andra boxen från Glossybox och väntade på mig ... alltid spännande, spännande! :)




Gillar verkligen de fina boxarna produkterna ligger i, men tyvärr var dagens box lite sliten på locket!




1. La Sultane de Saba Ginger Green Tea Body Lotion, 2. ACO Soft Bronze Face Cream, 3. So Susan Micronized 8-hour Eye Shadow Palette, 4. Anatomicals Hot and Fiery B-Movie Body Cleanser, 5. Zoya Nailpolish

Massa roliga produkter som ni ser ovan, en bra blandning tycker jag av duschcreme, bodylotion, make up, ansiktscreme och nagellack! Kul med nya märken också, aldrig hört talas om om So Susan, La Sultane de Saba eller Zoya. Aco däremot är ett välkänt märke iaf för mig och jag har tidigare kollat på produkter från Anatomicals men aldrig fått tummen ur tidigare. :)

Nu är det bara två arbetsdagar och en julfest kvar innan några härliga lediga juldagar väntar - ska bli såååå skönt efter den här hösten!

KRAM

0 kommentarer:

Skicka en kommentar