Recent Posts

söndag 11 mars 2012

Lite nytt ...

Ja, lite nytt till hemmet har det blivit det sista bl a nya fina nattduksbord till sovrummet. Det är Hemnes från Ikea men jag tycker de är riktigt fina och jag har kollat på dem länge så nu slog jag äntligen till!

Knäppte av några halvkassa bilder tidigare ikväll efter jag bäddat med rena lakan. Ett av livet mest enkla sätt att få lite lyxkänsla - att nyduschad krypa ner mellan svala fräscha lakan - lovely! :)




Just nu läser jag Bingo Rimérs En flickfotografs bekännelser ... mycket intressant, men herregud vilket galet liv han levt!


Undrar ni hur det såg ut innan, så kolla in här.

Nä, nu väntar sängen innan en ny vecka börjar, jobb lär det bli men vad mer kan veckan bjuda på?! :)

Vi hörs!

Kram Frida

2 kommentarer:

MISS ALICIA sa...

Hej!

Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

Vänliga Hälsningar,
Miss Alicia

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

snyggt ...alltid kul med lit enytt ...

Pernilla på Piazzan

Skicka en kommentar