Recent Posts

fredag 18 mars 2011

Sååå snyggt och inspirerande!!


Jag är helförtjust i Alvhem Mäkleri & Interiörs lägenheter, de stylar dem sååå snyggt och jag blir super inspirerad av bilderna ... det enda felet egentligen är att jag troligen inte skulle ha råd med någon av dem!! :(

Dessutom har den här mäklarfirman en mysig butik vid Linnégatan här i Göteborg som jag gärna besöker då och då!



Dessa bilder visar verkligen att man kan fixa till en lägenhet trots att den ligger i ett typiskt miljonprograms hus och är iaf enligt mig ursnygg!! Vill ni kolla in resten av hemmet som just nu finns till försäljning och där alla bilder är lånade ifrån kolla in Alvhem Mäkleri.



Riktigt fina tavlor har de också, troligen äkta Isa-tavlor vilket mina inte är, men väldigt fina och gjorda av min bästa vän Lisa!

1 kommentarer:

Nanna sa...

den där bänken i översta fotot säger att den vill komma hem till Nanna... det vill nanna också men inte nannas plånbok :P

Skicka en kommentar