Recent Posts

fredag 24 juli 2009

Nya inköp ...

Hej,

Tänkte visa några av mina senaste inköp idag ....



Dessa köpte jag på vår semester i Köpenhamn förra veckan, tidningsstället och tavlan i plåt köpte vi i en liten mysig inredningsaffär, MilleLiva, tror jag den hette, medan jag köpte ljushuset på "det gamla apoteket" på Tivoli.





Zinkdekorationen i murgrönan, zinkstruten och korset (som tyvärr blev lite suddigt på bild) är alla köpta i Borås mysigaste butik Hjärterum.

Annars så hade jag den trevligaste kvällen på länge igår med min bästa vän Disa (så trevlig faktiskt att jag glömde bort att fota). Vi började eftermiddagen med lite shopping (ännu mer inredning som jag får visa en annan dag) och sedan spenderade vi hela kvällen med att äta och dricka gott på restaurang Taras. Detta allt utan barn, vi har inte på ett och ett halvt år, förutom några träningspass, träffats utan barn så detta var en mycket trevlig kväll där många ämnen kom ut till diskussion.

/Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar